maandag 1 februari 2010

dag 10

En alweer is er een dag om het gaat toch wel heel snel hoor.
Vandaag hadden we helaas een regen dag het heeft bijna de hele dag geregend gelukkig hadden we wel regen poncho's gekocht dus waren we niet drijfnat hoor.

Ik voelde me vandaag eindelijk een stuk beter dus heb er veel meer aan gehad vandaag .

We zijn naar disney's hollywood studio's geweest een heel leuk park door de regen hebben we vooral veel binnen gedaan vandaag en van de week gaan we er toch nog een keer naar toe en dan hopen we dat het weer beter is

Bij de ingang wilde michelle absoluut niet op de foto ze had geen zin 5 min later stond ze in de rij voor de karakters he ja ik had even geen zin zegt ze gewoon

Deze geweldige hoed zie je als je binnen loopt

En natuurlijk de tekst als je onder de eerst poort door loopt
We zijn begonnen met een korte musical van de kleine zeemeermin wat heel erg leuk was

En hier even tijd voor een foto met wie ik heb even geen idee
We zijn ook naar een show geweest van mickey's playhouse een show speciaal voor kids
met alle karakters als kleine poppen hier zie je de speurneuzen
We zijn zelfs met michelle in de tower of terror geweest en ik moet eerlijk zeggen ze heeft geen kik gegeven terwijl ik toch wel even een gil gaf.En toen ze eruit was wilde ze nog wel een keer nou misschien van de week dan nog.
het is een soort lift waar je inzit en die dan ineens hard naar beneden valt
Als laaste vandaag zijn we geweest naar de mini musical van belle en het beest.
Ik vind het toch zo leuk die musicals en michelle vind het ook heel leuk ze wil nu wel graag mee naar mary poppins moet maar eens kijken het is zo duur
De foto's zeggen genoeg denk ik iedereen kent het verhaal van belle wel
Daarn lekker gegeten bij prime time cafe een heel leuk restaurantje in de stijl van de jaren 50
zelf michelle heeft vandaag heel veel gegeten.
gezellig he Frans is het eten aan het filmen
En het bord van michelle
Toen we naar buiten gingen was het weer heel erg aan het regenen
Mijn twee schatjes in de poncho

Voor morgen staat epcot op het programma en een onbijtje met de princessen

tot snel

6 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    het gaat zeker snel....
    en de kleine zeemeermin is echt mijn lievelingsshow :-)))
    nog veel plezier
    marij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen
    wat jammer dat het zo regende maar de poncho's hebben jullie wel droog gehouden jullie staan er leuk op met die poncho en wat leuk de kleine zeemeermin en michelle wat een lekker bordje patat met kippie he heb je je hele bordje leeggegeten denk het wel en die foto met die auto's ook leuk hoor maar ik ken ze niet is ook uit een film denk ik
    en gaaf zeg die foto van belle en het beest kon je daar ook mee op de foto??? ik hoor het wel
    dikke kus opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig kan je in DHS veel binnen doen, en dan hebben jullie dus ook gedaan ! Wat een rotweer zeg, hopelijk is het vandaag als vanouds weer lekker zonnig ! Die laatste foto is wel erg grappig; kan je ze nog vaak mee 'pesten' ;-) !! HAHA !! Have fun weer !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave foto's weer zeg, ik krijg er bijna trek van, kan je zo'n bord niet voor thuis kopen ?
    Veel plezier weer en fijn dat je opgeknapt bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi
    nou jammer van de regen maar jullie hebben je toch lekker kunnen vermaken
    liefs regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi michelle,ik ben wel jaloers op jou hoor het is daar zo leuk en jullie hebben leuke fotos ik wou dat ik bij je kon zijn , ik mis je wel hoor en de poesjes en de konijntjes daar krijg je dikke kusjes van en doe iedereen daar de groetjes van mij en mijn mama en papa en een hele dikke knuffel van mij voor jou kusjes mike x x x x x x x x x x x x x x

    BeantwoordenVerwijderen