woensdag 10 februari 2010

dag 19

Het is echt waar vandaag is onze laatste dag aan boord en dan gaat de vakantie toch wel snel aflopen hoor nog 2 nachten new york en dan komen we echt terug naar huis .

vandaag hebben we lekker uitgeslapen tot half 9 dat was wel even lekker zeg daarna even chatten .

Deze foto hebben we gemaakt van de mooie blauwe zee

Toen wilde michelle wel weer zwemmen dus mocht ze nog even zwemmen niet te lang want er was erg veel wind en ik wil niet dat ze ziek wordt dus een half uurtje zwemmen dan omkleden.
Daarna zijn we naar de show gegaan die was vandaag ook smiddags en ik moet zeggen deze show was de gaafste van allemaal wat een show zeg hier onder wat foto's

Daarna nog even naar een les geweest van handoeken vouwen noy het is best nog wel moeilijk hoor maar heb een briefje meegenomen misschien komen we er samen uit angelique.
Toen hebben we even op de kamer gelegen en papa ging naar de bingo maar helaas niks gewonnen .
En toen was het al weer tijd het eten nog even gauw een foto met mickey en minnie en toen nog 1 alleen op de trap en dan lekker eten.
Dit is ons gezin waar we mee aan tafel zaten hele leuke mensen met een heel lief meisje de kinder kon het erg goed vinden en wij ook we hebben ook adressen uitgewisseld om contact te houden gezellig
Trinidy monica en sean
en hier de meiden samenHier staan we samen met onze ober van deze dagen.
En bij terug komst op onze kamer hadden we een zwaan leuk he
Zo de koffers zijn weer ingepakt en zijn al opgehaald die hoeven we pas in new ark weer van de band te halen dus morgen om 7 uur ontbijten en dan om 8 uur moeten we van boord en dan op naar new york we zijn pas rond 8 uur in het hotel morgen dus het wordt weer een drukke dag morgen ik hoop dat ik morgen ook verbinding kan maken dus tot morgen hopelijk

1. goede morgen
    lekker zwemmen in een boot gaaf he wat een mooie show zeg belle en het beest waren er ook leuk die foto op de trap en mat de ober en michelle wat een lief vriendinnetje heb je daar ja het gaat snel allemaal he je laatste dagen nu in amerika en dan weer naar huis maar jullie hebben genoten en een heerlijke vakantie gehad waar je op kan terug kijken
    dikke kus opa en oma

2. Lekker zeg dta je niet met de koffers hoeft te sjouwen ! Op naar New York ! Men, wat ben ik jaloers zeg !
    Groetjes aan Central Park en geniet van die geweldige stad !

3. Het gaat nu echt opschieten! Maar wel een hele leuke vakantie om op terug te kijken. Veel gekocht dus lekker lang nagenieten. Veel plezier in New York.

Arianne

p.s. bedankt voor het meelezen, jullie verslagen waren erg leuk

4. Wat een mooie foto's en wat een stralend weer. Michelle als mooie prinses en nu ook nog mooie vlechtjes! Nu nog genieten van NY. Alvast een voorspoedige reis er heen en heel veel plezier!