zaterdag 6 februari 2010

dag 15

Jeetje zeg vandaag is alweer onze laatste dag in de parken morgen gaan we aan boord van het bootje (disney cruise line)

We zijn vanmorgen begonnen met een ontbijtje in animal kingdom met donald en friends ik moet zeggen het was erg lekker en erg gezellig en wat ben ik blij dat michelle al wat makkelijker wordt ze heeft vanmorgen jungle juice gedronken.

En twee croisants gegeten dus ik mag niet mopperen hoor

hier komen we aan bij donald

En hier staat ze op de foto met daisy duck
daarna hebben we nog een aantal dingen gedaan die we de vorige keer niet hebben kunnen doen Onderweg hebben we deze foto gemaakt ze vind het zo leuk om overal bij te gaan staan
Daar heeft ze ook een echte slang geaaid goed he
En is ze op de foto geweest met japie krekel die had ze nog niet.
Het boekje is nu vol er kan geen handtekening meer bij want ze laten de linker pagina meestal leeg.
Dan koop je meer boekjes denk ik
Na alles gedaan te hebben in animal kingdom ook nog op de foto met eeyor zijn we naar magic kingdom gegaan daar moesten we ook nog een aantal dingen doen.
O.A winkelen ik heb een heel mooi scrapbook gehad van frans met papier erbij een mickey schaar en en embellisment dus de tafel moet leeg als ik thuis kom en dan gaat hij vol met de scrap spullen en de pc natuurlijk.
We zijn wezen eten bij chef mickey
Was ook weer erg leuk en lekker eten en weer veel foto's en film
Toen terug naar magic kingdom voor parade met de lichtje het was wel heel erg frans is zijn kaartje kwijt en kwam er dus niet meer in.
Dus zijn mama en michelle maar alleen geweest .

De parade was zo mooi
Dit was wel een hele mooi afsluiting van onze dagen hier.
Nu terug in het hotel zijn onze kofferst weer gepakt het ging er allemaal nog maar net in ja zo'n prinsessen jurk neemt ook veel ruimte in maar alles zit er in.
Morgen ochtend om 8 uur worden de koffers opgehaald en zelf gaan we tegen kwart voor 1 weg
tot morgen

3 opmerkingen:

  1. Spectromagic is altijd een hele mooie afsluiting van een mooie tijd in Orlando. Op naar het volgende avontuur.

    Ship ahoy !

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen
    leuk zeg die foto met daisy en pluto minnie en kok mickey en wat mooi zeg die lichtparade ja dat was dan de laatste dag he daar in dat mooie park en hele mooie foto's allemaal wel eng hoor om een slang te aaien zeg
    wat mooi die foto's van de lichtparade was ze nog wel wakker??
    dikke kus opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeeey mensen
    jullie waren in een winkel in magic kingdom terwijl wij er ook waren..
    jammer genoeg had ik het nie gezien...maar de vriendin van men neefje zei toevallig ik heb nederlanders gezien in een winkel dat zei ze savonds...dus ik gelijk gevraagd hoe oud was da meisje...ze zei een jaar of 4 ik haar mee genomen naar jullie blog en jah hoor ze herkende jullie gelijk hahahahahaha...jammer anders had ik ff goeiedag gezegt...
    veel plezier op het schip wat een super ervaring gaat worden dat weet ik zeker....
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen