zondag 31 januari 2010

dag 9

Vandaag zijn we naar animal kingdom geweest.
Eeen heel groot leuk park met veel dingen om te zien en ook om te doen .

Vandaag was het helaas koud maar ik was eigenwijs om alleen mijn dunne jas mee te nemen dus was het veelste koud en hebben we nog een vest gekocht die onder mijn jas kon

Ik voelde me vandaag echt beroerd maar we hebben we dag weer gehaald en ga zo lekker naar bed met een paracetamol maar moest eerst een stukje voor iedereen schrijven.

We hebben ontbeten in het hotel en daarna gelijk door naar het park voor michelle twee croisants mee voor als ze honger krijgt nou aan het eind van de dag is alles op hoor

er zijn hele leuke foto's gemaakt een aantal heb ik hier onder neergezet

Ingang

Met konijn
Hier zijn we bij de show van de lion king een hele gave show

Ons mooie meisje met bolt
En hier met pocahontas kijk die had zelf laarzen en handschoenen aan voor de kou

We hebben een safari gemaakt in het park daar hebben we deze leeuw gezien boven op de rotsen en het is een echte hoor
En hier kwamen we tuk tegen ja die moest natuurlijk ook op de foto

We zijn bij de muscical show geweest van nemo wat was die leuk zeg we hebben echt genoten

En hier de laatste bij de parade
Ik hoop dat ik me morgen nu eens beter ga voelen maar je de airco op de kamer kan ook niet uit dus dat helpt niet heel erg we zetten hem nu maar wat warmer
tot morgen

6 opmerkingen:

  1. goede morgen
    ja he wat kan mama soms een beetje eigenweis zijn en een dunne jas aan trekken maar ja een vest kopen en dan verder gaan leuke foto met dat konijn en wat mooi zeg die leeuw boven op de berg en met tuk op de foto lukt allemaal wel he om met iedereen op de foto te gaan en heb je ook van allemaal weer de handtekening?
    kus opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die airco's zijn soms wel nodig maar je raakt er snel verkouden van. Hoop dat het nu wel wat warmer gaat worden hoor, een dikke jas is ook niet leuk !
    Veel plezier weer hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey,
    Wat onwijs gaaf zeg wat jullie allemaal meemaken.
    Ik blijf jullie volgen.
    Niet ziek worden!!!!! Geniet met z'n drietjes.

    Liefs Paul, Gar, Daan & Isabel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi
    nou zeker niet ziek worden maar lekker genieten en dat doen jullie het zijn weer leuke foto`s
    liefs regina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Raymond, Liesbeth, Kirsten en Bas1 februari 2010 om 06:18

    Hoi allemaal,

    Leuk zeg, al die foto's, maar we willen nog wel een mondeling verslag hoor, als jullie weer terug zijn! Kirsten doet allemaal ideeën op, ze wil ook naar de orka's kijken... Geniet ervan, spreek je binnenkort wel ff op msn.
    x Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's weer. Zeker die met Bolt, nog nooit gezien als lopend figuur evenals broek konijn.
    Ik zou zeggen beterschap en geniet van de rest van jullie vakantie. En hopelijk wordt het weer weer snel beter.

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen