maandag 8 februari 2010

dag 17

Zo dan we zitten al weer op dag 17.
Ik vind het wel heel leuk dat iedereen berichtjes voor ons neerzet bedankt daarvoor.

Vanmorgen zijn we om 7 uur opgestaan en konden we gelukkig chatten met oma we hadden gewoon verbinding op onze kamer moest wel wat korter als normaal maar er was even contact.

Daarna zijn we gaan ontbijten dit was michelle haar ontbijt ze heeft niet alles opgegeten hoor maar wel genoeg
Daarna naar de kamer om de wagen te pakken voor michelle en toen aan land in nassau in de bahama's ,Frans had een tour geboekt via internet en er stond netjes iemand voor ons te wachten we waren de enige die die tour gingen doen en hadden dus een grote taxi met een chauffeur voor ons alleen hij heeft ons de highlights van het eiland laten zien de tour duurde ruim drie uur en was erg leuk

Hier hadden we een mooi uitzicht op on schip

Hier was een hele lang trap 66 treden die we naar beneden hebben gelopen en daar kwam de chauffeur ons weer ophalen zodat we niet weer naar boven hoefde te lopen gelukkig.

Hier sta ik met michelle op de helft van de trap

we hebben een stop gemaakt bij het atlantis hotel op pardise eiland wat een mooi en groot hoet is dit zeg er zit een groot aquarium in en we zijn overal langs geweest in het hotel wat mocht dan
Hier zitten we op een troon in het hotel helaas ben ik vergeten de foto te draaien en weet niet hoe ik dat nu nog kan veranderen sorry.

Op het eiland hebben we eindelijk iets laten doen wat michelle al de hele vakantie wil,moet zeggen het was wel erg duur maar ze vind het zo leuk.
Dit is het eind resultaat

Is het niet gaaf Hier frans nog een keer voor ons schip voordat we er weer op gaan

En toen kon michelle eindelijk zwemmen er was niet heel veel zon maar het water is lekker verwarmd dus het kon wel

Daarna hebben we weer heerlijk gegeten het was veelste veel omdat we smiddags ook nog een hamburger hadden gehad dat doen ik morgen niet meer hoor .

Daarna naar toy story de musical deze was weer erg leuk en michelle heeft hem helemaal gezien.

Na afloop nog even een winkeltje in gegaan en een mooi scrap pakket gekocht van de boot moet nu echt wat gaan doen als ik thuis ben dus yo we gaan nu echt beginnen hoor
frans heeft een klein bootje gekocht om neer te zetten en michelle een doosje met de figuurtjes van toy story .
Bij terug komst in onze kamer was onze kamer weer omgetoverd in een slaap kamer en stond er een olifant op bed dit doen ze wel heel leuk hoor
Oh ja en voor de show heb ik nog een heel mooi horloge gehad
zodat was onze dag weer in het kort tot snel

1. goede morgen
    zo zeg dat was een grote trap zeg je mag zeker blij zijn dat je hem niet op hoefde te lopen en wat een mooie troon waar jullie op zaten wauwwwwwwww wat een mooie vlechten zeg en wat een hoop en toy story was zeker heel leuk en wat hebben ze dat mooi gedaan op je kamer een olifant gemaakt wat is die boot groot zeg
    kijk weer uit naar wat jullie morgen gaan doen
    dikke kus opa en oma

2. Wat een geweldige dag weer ! Nassau heeft op ons niet zo'n blijvende indruk achtergelaten, maar dat Atlantis hotel zeker wel ! Echt prachtig, en precies zo'n zelfde hebben we vorig jaar in Dubai ook gezien. Hebben ze dat hotel gewoon nagebouwd.

En Michelle ziet er prachtig uit, met haar haar op die manier ! Daar zal ze ongtwijfeld heel trots op zijn. Jullie verwennen elkaar ook goed, met al die kado's en zo ;-) ! Geniet er van !

3. hoi allemaa
    nou wat leuk michelle je vlechtjes staat je erg mooi en wat staan er weer mooie foto`s op leuk hoor
    liefs regina

4. Leuk zeg die vlechten ! Helemaal vakantielook ! Heb je zeker wel lang moeten zitten ? Lekker genieten daar en ach al die hamburgers, gewoon doen !

Groetjes !

5. het kost wat, maar je hebt ook wat. Ze ziet er mooi uit hoor! Veel plezier weer.
    En al naar de bingo geweest :-)))