dinsdag 2 februari 2010

dag 11

Dag 11 vandaag zijn we naar epcot geweest voor mij zelf het minst leuke park ik was hier als eens geweest en ik vind de afsluiting met het vuurwerk geweldig maar het is voor mij het minst leuke park van disney

We zijn vanmorgen weer begonnen met een chat met oma vandaag niet zo heel erg lang want we moesten gaan ontbijten met de prinsessen dit was heel erg leuk zeg bij binnenkomst werd er een leuke foto gemaakt met belle en die hebben we gehad ,ik vond hem zelf erg leuk.
Het ontbijt was lekker en alle prinsessen kwamen even langs voor een foto dus weer heel veel foto's gemaakt

Daarna de hele dag doorgemaakt in epcot met s'ochtends echt een vreselijke bui regen michelle haar wagen was erg drijfnat ze heeft bijna de hele dag gelopen en aan het einde van de dag hebben we er wat ingelegd dat ze weer even kon zitten, daarna klaarde het wel op helaas niet veel zon maar wel lekkere temperatuur en dat vind ik toch wel het belangrijkste .

Aan het einde van de dag zijn we gaan eten bij garden grill in epcot en ook dara kwamen weer karakters lang dus het was weer een hele lang dag die werd afgeloten met illumination in epcot en toen nog terug naar het hotel daar stond me toch een rij zodat we pas met de derde bus mee terug konden

De ingang van epcot het eerste wat je ziet is de bal

Michelle wilde zelf even poseren bij de ridder
En hier michelle met sneeuwwitje
En hier met marie ik weet echt even niet waar die uit is maar ik vind de foto wel heel leuk
Hier lekker eten aan het einde van de dag
En natuurlijk weer op de foto
Nu ook met mama erbij
En natuurlijk het vuurwerk

Zo de wagen staat de drogen en de koffers zijn weer ingepakt want morgen verhuizen we naar ons laatse hotel hier in orlando voordat we aan boord gaan
En morgen heeft michelle een afspraak in de bibidi boetiek ben heel benieuwd hoe dat gaat worden .
Tot morgen

4 opmerkingen:

  1. goede morgen
    het was een leuk ontbijt met de prinsessen en met allemaal op de foto ook met sneeuwwitje en met mickey en pluto en en wat een groot standbeeld zeg en michelle heb je nu ook het vuurwerk gezien of sliep je weer ik hoor het wel en ja vandaag op naar de prinsessen verkleedpartij ben benieuwd hoe je er uit gaat zien ja en dan op naar het volgende hotel en dan de boot tocht wat gaat het allemaal snel he dikke kus opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier in jullie disney hotel. Gaat helemaal goed komen. En daarna de cruise! Jullie hebben nog veel leuks te gaan.
    p.s. marie is uit de aristocats :-))

    Heel veel plezier weer.

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's allemaal! Jullie beleven een hoop. Zal straks wel afkicken zijn als je zelf weer moet koken haha. Nog veel plezier!

    Groetjes Kor, Sandra, Judith en Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AWWW Met Marie op de foto ...dat wil ik ook haha
    Echt een heel leuk verslag en mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen