dinsdag 9 februari 2010

dag 18

Vandaag hadden we wel weer een heel lekker dagje na een stevig ontbijt daar ben ik nu wel aangewend hoor wie gaat dit straks voor me doen over een paar dagen als ik weer thuis ben dan wordt het weer gewoon pap voor michelle en geen wostjes meer .

Na het onbtij gingen we rond 10.30 van bord gegaan en aan land bij Castaway cay

Een heel mooi eiland wat helemaal van disney is dus alleen de mensen van de cruise waren er en verder niet voor dat je bij het strand komt ligt het schip er van de pirates of the carabian er je kan er niet bij komen hoor alleen maar foto's van maken
Michelle wilde gelijk het water in dus die lag al heel snel in de zee

Papa en mama hadden daar meer moeite mee want het water was toch wel heel koud als je er door was werd het wel iets beter maar het blijft koud maar dat maakt voor michelle niet uit ze is er niet uit te slaan
Hier heeft ze papa zover gekregen om mee te gaan mama was al geweest

Na lekker gegeten te hebben en pap nog even in de hangmat had gelegen heel kort want er was erg veel wind gekomen zijn we terug gegaan aan boord maar eerst wilde ze nog een foto

We hebben toen nog even gezwommen op de boot want michelle was nog niet uitgezwommen het water is daar heerlijk warm dus dat is ook totaal niet erg .
Toen terug naar onze hut en even douche en toen even een uurtje slapen ze was zo moe
Was het al weer tijd om te gaan eten michelle kreeg vandaag een hele leuke beker met een tinkerbel erop die licht geeft heel leuk mama moest hem na het eten wel betalen maar goed hij blijft leuk We hebben weer heerlijk gegeten en alles had te maken met de pirates of the caribean er werd zelf een limbo gedaan door het personeel en de kids die aan het eten waren en natuurlijk ging michelle mee .
Zodra ze ergens kan dansen gaat ze hoor Daarna heeft ze nog even gedanst in een ander zaal maar toen was ze boos en moe omdat haar vriendinnetje niet bij haar mocht slapen,wat maken kinderen toch snel vrienden ondanks dat ze elkaar niet kunnen verstaan Daarna hebben we nog een leuke foto laten maken ben benieuwd hoe die geworden is maar dat zien we morgen pas .
Bij terug komst in de hut hadden we bezoek van een aapje lief he
Om kwart voor 10 was er een party op het dek
Helaas werd deze ingekort omdat het heel hard ging regenen het vuurwerk als afsluiting ging nog wel de lucht in maar het regende zo dat ik er geen foto's van kon maken .
morgen hebben we een dag op zee maar dat is niet erg er is heel veel te doen aan boord dus we zullen ons best vermaken
tot morgen.
Ps michelle is best een beetje verbrand maar slaapt nu wel lekker

1. goede morgen
    zo dat was wel lekker in zee he maar wel koud brr hier heeft het gesneeuwd en het is spekglad wat een leuke beker zeg met tinkerbell lekker gedanst leuk hoor wat een mooie aap zeg jammer dat je dat uit elkaar moet halen om je te wassen haha en zo te zien zitten je vlechten nog heel mooi zeg
    dikke kus opa en oma

2. Wat een belevenis voor Michelle, heerlijk om te zien. Wat een leuke vakantie beleven jullie zeg . Bedankt voor het leuke blog !!

Rick

3. heeeey mensen
    wat geweldig leuk om te lezen...
    en jah cruisen is echt onze lievelings vakantie...disney zijn we ontgroeid maar we gaan graag op pad met carnival royal caribien of holland america......en die aap hebben wij ook gehad...kan je een hele cursus van volgen van die dingen vouwen.....
    ik hoop dat jullie dochter straks de pap nog lust hihihihihihi...
    nog veel plezier
    groetjes marij

4. Let je wel even goed opletten hoe die aap enzo gevouwen worden, ik vind het wel wat voor op de poli hahaha.
    Leuk allemaal hoor, en ja geniet maar lekker van die ontbijtjes en service, wij gaan het niet doen hoor !