vrijdag 22 januari 2010

Goed aangekomen

hallo allemaal

we zijn goed aangekomen in orlando .
Vanmorgen om 10 voor 5 was de taxi er al dus waren we wat aan de vroege kant op schiplhol.
Het inchecken ging allemaal heel snel en voor we het wisten zaten we aan een ontbijtje bij de mac .
daarna nog even wat gewinkeld snoepjes gekocht en nog wat bladen en toen naar de gate ,daar aangekomen mochten we al bijna inchecken en na de nodige vragen konden we het vliegtuig in
we hadden drie stoelen naast elkaar helemaal achter in het vliegtuig een lekker plekkie .
We zijn mooi op tijd vertrokken en hebben lekker eten gehad in het vliegtuig ik had kip met kaas en macaroni , en frans had een soort rollade met puree en worteltjes,Michelle vond het natuurlijk allemaal niet lekker en heeft alleen de broodjes gegeten veel sprite gedronken smiddags hebben we nog een broodje met kip en kaas gehad ook lekker hoor en een zakje chips .
Michelle heeft denk ik een uurtje geslapen en meer niet het is hier nu 10 over half negen en bij jullie is het nu 2.43 dus zijn we al bijna 24 uur op.
ik weet niet waar ze de energie vandaan haalt maar ze wil nog niet naar bed , nou mama wel hoor
voor vandaag heb ik nog geen foto's die komen morgen heb nog niet heel veel gemaakt natuurlijk .
we zijn ingechekt in het hotel en hebben een heel gaaf hotel
Morgen ga ik er een paar foto's opzetten nu ga ik lekker slapen .
morgen om 7 uur loopt de wekker af
tot morgen
frans sandy en michelle

7 opmerkingen:

  1. goede morgen ja het is hier nu kwart over 8 en ik heb vanacht om kwart voor 3 jullie sms gekregen fijn dat de vlucht goed is verlopen en jullie lekker eten hebben gehad geniet maar lekker en we kijken uit naar de foto's dikke kus opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier!!
    Vandaag over 2 weken zitten wij in het vliegtuig. Ik blijf jullie volgen.
    Groetjes, Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij vliegen ook met Continental, een 767. Was de entertainment prima?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heey mensen geniet ervan wij komen over anderhalve week ook die kant op....en ik blijf je volgen.
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te lezen dat de heenreis zo goed is verlopen. Het grote genieten kan nu echt beginnen.

    Ik ben benieuwd in hoeverre jullie die wekker van 7 uur nodig hebben vandaag. Onze ervaring met onze kids is dat ze de dag na aankomst standaard om 4.00 uur in de nacht wakker zijn. Hopelijk laat Michelle jullie wat langer slapen :-)We zullen het morgen vast lezen.

    Greetz,
    Tinnetam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het grote genieten is begonnen. Ben benieuwd hoelaat jullie wakker waren :-))
    Voor ons nog precies 3 weken voor we voet aan amerikaanse bodem zetten. Have fun

    Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geniet er lekker van dikke kus van ons en beterschap voor die kleine meid
    tries

    BeantwoordenVerwijderen