zondag 10 januari 2010

over 13 dagen

hallo

over 13 dagen is het zover dan vetrekken we naar amerika en wat hebben we er zin in .
de laatste dingen worden geregeld, ik heb een hele mooi nieuwe foto camera gehad, en michelle heeft haar eigen foto camera gehad een kiddyzoom pro en ze vind het geweldig.

Gelukkig is ze nu weer helemaal beter met de kerst had ze hoge koorts en was echt niet lekker met oud en nieuw kwamen we er achter dat ze een longontsteking had dus heeft ze een kuur gehad en volgens mij is die goed aangslagen volgende week maandag moet ze nog even een longfoto maken om te kijken of de longen schoon zijn,

De hotels is ook weer iets aan veranderd maar dat moet frans maar even aan passen ik weet niet meer precies wat van de week zal hij dit nog even aan passen.

En verder gaan we nu beginnen met kleren apart te leggen en spulletjes die we mee willen nemen .
We hebben er wel enorm veel zin in alleen ben ik wel heel beniewd hoe het met michelle zal gaan zolang in het vliegtuig

2 opmerkingen:

  1. hoi hoi
    dat wordt zeker aftellen...en misschien zien we elkaar nog ergens,,,wij vertrekken de 4 de en komen de 19 de terug...als je een hele meute brabanders ziet ( hoort) denk ik dat wij dat zijn...en natuurlijk ga ik jullie volgen...
    groetjes marij ( orlando forum)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey San,

    Ziet er leuk uit deze pagina. Heb nog niet alles gelezen maar dat komt nog wel. De foto's van de hotels zien er goed uit. Gaaf hoor!

    Nu de laatste voorbereidingen en dan eindelijk gaat de reis beginnen. Ik bel volgende week sowieso nog even. Veel plezier nog met alle voorpret.

    Groetjes van ons uit Peize!

    BeantwoordenVerwijderen