dinsdag 19 januari 2010

Koffers gepakt

Zo dan we hebben de koffers zo goed als ingepakt .Er moeten nog een aantal kleine dingetjes in die staan netjes op een briefje zodat ik weet wat ik nog moet .
Michelle heeft heel goed geholpen met het inpakken en ze vond het ook wel heel leuk, daardoor duurde het wel dubbel zolang

Vandaag mijn laatse werkdag gehad ik hoop dat ik alles goed hebt afgerond maar volgens mij wel.

Michelle vind het nu wel spannend dat we bijna weg gaan, afgelopen Maandag hebben we een longfoto laten maken en die was gelukkig weer helemaal goed .

Nog drie nachtjes slapen en dan gaan we eindelijk vertrekken, de taxi is al gergeld dus hoop dat die op tijd komt

groetjes sandy

5 opmerkingen:

  1. een super leuke vakantie alvast en misschien komen we elkaar wel tegen ;-).
    groetjes marij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele goede reis (en vakantie) toegewenst ! Probeer de weblog goed bij te houden, kunnen we hier een beetje meegenieten en jaloers zijn ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he san, frans en natuurlijk michelle, heel veel plezier en ik blijf jullie volgen.

    jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel plezier! Pas goed op elkaar en geniet ervan!!!!!

    Liefs Kor, Sandra, Judith en Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sandy frans en michelle
    nou fijn dat jullie goed zijn aan gekomen nou we wachten de foto`s af
    lieve groetjes regina

    BeantwoordenVerwijderen